Το #1 διατροφικό συστατικό για ενίσχυση του ανοσοποιητικού – ΔΕΝ είναι η βιταμίνη C πάντως!

Total
23
Shares

Oχειμώνας είναι εδώ, κάτι που συχνά προκαλεί ανησυχία για το πώς να υποστηρίξετε καλύτερα το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να αποφύγετε να κολλήσετε ιούς.

Η ισορροπημένη διατροφή, ο επαρκής ύπνος και η καθημερινή δραστηριότητα είναι σημαντικά συστατικά για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα που μπορούν να συμβάλουν πολύ στην ενίσχυσή του.

Με βάση ερευνών, ο ψευδάργυρος φαίνεται να είναι μια καλή διατροφική πηγή για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Τι ρόλο παίζει ο ψευδάργυρος στο ανοσοποιητικό σύστημα

Ο ψευδάργυρος είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό που πολλοί λαμβάνουν μέσω της διατροφής τους από τροφές, όπως:

  • στρείδια
  • κόκκινο κρέας
  • θαλασσινά
  • όσπρια
  • ξηρούς καρπούς, ειδικά στα πεκάν και στα καρύδια
  •  δημητριακά ολικής αλέσεως
  • στον πασατέμπο, στους ηλιόσπορους και στο σουσάμι

Όσοι τρώνε ζωικά τρόφιμα σε τακτική βάση, πιθανότατα καταναλώνουν επαρκείς ποσότητες ψευδαργύρου. Ωστόσο, όσοι ακολουθούν φυτικές διατροφές είναι πιο πιθανό να έχουν έλλειψη σε αυτό το θρεπτικό συστατικό.

Ο ψευδάργυρος βοηθά στην υποστήριξη του ανοσοποιητικού συστήματος καταπολεμώντας βακτήρια και ιούς. Όσοι έχουν χαμηλά επίπεδα ψευδαργύρου πιστεύεται ότι διατρέχουν υψηλότερο κίνδυνο πνευμονίας και άλλων λοιμώξεων.

Total
23
Shares

Zυμαρικά με Kολοκύθα και Mπέικον

Ένας υπέροχος συνδυασμός της αγαπημένης κολοκύθας με ζυμαρικά επιλογής σας και μπέικον – Απαλή γεύση, που θα απολαύσουν…

You May Also Like

Total
23
Share