I ♥️ kouzina

Φασολάκια: τα 4 σημαντικά οφέλη τους

Shares

Γνωστά μέσα από τη λαδερή τους εκδοχή, που πολλοί αγάπησαν και άλλοι τόσοι μίσησαν, τα φασολάκια αυτή την εποχή είναι φρέσκα, λαχταριστά και φουλ στα οφέλη

Προτού τα απορρίψετε σκεπτόμενοι το λαδερό πιάτο που ίσως ποτέ να μη συμπαθήσατε από τα παιδικά σας χρόνια, σκεφτείτε ότι τα φασολάκια μπορούν να μαγειρευτούν με πολλούς τρόπους, να μπουν στη σαλάτα, να συνδυαστούν με κοτόπουλο, σπαγγέτι κ.ο.κ.

Οι θερμίδες τους είναι ελάχιστες, με τα 100 γραμμάρια να αποδίδουν μόλις 31 θερμίδες και σε αυτή την ποσότητα μας χαρίζουν 2,7 γραμμάρια φυτικές ίνες, σχεδόν 7 γραμμάρια υδατάνθρακες, 1,83 γραμμάρια πρωτεΐνης, το 15% σε βιταμίνη C, το 14% σε βιταμίνη Κ, το 8% σε φυλλικό οξύ, το 10% από το μαγγάνιο που χρειαζόμαστε την ημέρα, το 8% από το σίδηρο, το 7% από το μαγνήσιο και το 4% από το ασβέστιο, ενώ είναι πλούσια και σε φλαβονοειδή.

Η διατροφική τους αξία -όπως και τα οφέλη τους- είναι μεγάλη

Τι σημαίνουν όλα αυτά;

  • Ότι τα φασολάκια είναι μια καλή τροφή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αφού αποδίδουν λίγες θερμίδες και οι φυτικές τους ίνες διώχνουν το αίσθημα πείνας –και το τσιμπολόγημα- μακριά
  • Ότι παρουσιάζουν αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση, χάρη στα φλαβονοειδή τους και τη χλωροφύλλη
  • Ότι κάνουν καλό στα οστά, χάρη στη βιταμίνη Κ, το ασβέστιο και το μαγνήσιο
  • Ότι κάνουν καλό στην εγκυμοσύνη, προστατεύοντας το έμβρυο, χάρη στο φυλλικό οξύ

πηγή: clickatlife.gr

Shares

Ακολουθήστε με!

Ακολουθήστε με στο Instagram

Η γιαγιά Κυριακούλα μαγείρεψε/έγραψε

Η γιαγιά Κυριακούλα

Συνταγές που βρήκα

Συνταγές που βρήκα

Το θες στην κουζίνα σου❕

Δοσομετρητής: Πως αντιστοιχούν κούπες σε γραμμάρια για υγρά και στερεά

Γιαγιά Κυριακούλα

Η γιαγιά Κυριακούλα

Ακολουθήστε με!

Ακολουθήστε με στο Instagram

© I ❤ KOUZINA 2021 – All Rights Reserved

Shares