I ♥️ kouzina
Image default
😊 Καλή Ζωή

«Το Θησαυροφυλάκιο των Μυστικών»: Τo ‘μυστικό’ του Gayelord Hauser για την βιταμίνη D

Ως γνωστό η βιταμίνη D είναι ίσως η πιο σημαντική όλων των βιταμινών και μοναδική πηγή της είναι ο ήλιος

Η έκθεση μας στον ήλιο, είναι απαραίτητη για να παράγει αυτή την βιταμίνη, αλλά και η απλή έκθεση μας “στον καταγάλανο ουρανό”, μας βοηθάει να την εισπράξουμε, γράφει ο Gayelord Hauser στο Θησαυροφυλάκιο του. Που σημαίνει, ότι η ηλιακή ακτινοβολία εισπράττεται από το σώμα μας ακόμα κι όταν ο ήλιος δεν πέφτει κατά πάνω μας.

Ωστόσο αυτό προϋποθέτει έναν πεντακάθαρο ουρανό, απαλλαγμένο από σύννεφα, σκόνη, μόλυνση κλπ κάτι που πλέον στις μέρες μας είναι εξαιρετικά σπάνιο.

Μικρές ποσότητες υπάρχουν και σε κάποιες τροφές, όπως βούτυρο, πλήρες γάλα, αυγά, και σε καλή ποσότητα στον τόνο. Ωστόσο δεν είναι επαρκείς, σημειώνει ο Gayelord Hauser, θα πρέπει να καταναλώσουμε πολύ από τα τρία πρώτα, κάτι που δεν συνιστάται γιατί θα υπάρξει αύξηση βάρους, ενώ το τέταρτο, ο τόνος, θα είναι βαρετό ως μόνιμο και καθημερινό γεύμα.

Οπότε τα δυο “μυστικά” που προτείνει για να πάρει κανείς τη βιταμίνη D σε καθημερινή βάση χωρίς παρενέργειες κι επιπλοκές είναι τα 2 ακόλουθα

Για να εμπλουτιστεί το φαγητό μας με βιταμίνη D o Hauser προτείνει:

  1.  Απλά βάλτε το χρυσό σας λάδι να πάρει την ακτινοβολία του ήλιου. Έτσι, λέει, έκανε η μαγείρισσα του στην Σικελία. Βάλτε το λάδι σε ένα φαρδύ τηγάνι και λιάστε το για 2 ώρες. Στην συνέχεια αποθηκεύστε το σε σκούρα γυάλινα μπουκάλια. Αυτό, έγραφε, είναι μια πατέντα του Πανεπιστημίου Ουίνστον.
  2. Ο δεύτερος (κι ευκολότερος και πιο ασφαλής) τρόπος για να πάρουμε την πολυπόθητη βιταμίνη, είναι η κατανάλωση της φλούδας λεμονιού και πορτοκαλιού. Προτείνει να μην τις πετάμε, αλλά να τις χρησιμοποιούμε στην μαγειρική και ζαχαροπλαστική, Εκτός από την πρόσθετη νοστιμιά και άρωμα τους, το έλαιο που εμπεριέχεται στις φλούδες είναι πλούσιο σε βιταμίνη D!

Κι εμείς σας προτείνουμε να τις καταναλώσετε ακόμα και ωμές, σε σαλάτες. Αν είναι το φρούτο βιολογικό και καλά πλυμένο, θα εκπλαγείτε πόσο νόστιμη και γευστική θα γίνει η κάθε πράσινη σαλάτα, ωμή ή βραστή, με αυτές τις φλούδες κομμένες σε ψηλά κομμάτια!

ANTIMEDIA GROUP: © Η Γάτα 

Δείτε ακόμα

Ποια λαχανικά πρέπει να τρώμε το χειμώνα;

​Μαυρομάτικα Φασόλια: Ιδιότητες και Οφέλη

Κάνει να μαγειρεύω με αλουμινόχαρτο;

I ❤ kouzina